Tilmeld venteliste

Ved ansøgning om optagelse på Rudolf Steiner-Skolen i Aarhus betales et ansøgningsgebyr på 250,-

Ansøgningsgebyret betales af forældre, som ønsker deres barn/børn indskrevet på skolen.

Ansøgningsgebyret, som udgør DKK 250,-, tilbagebetales ikke, og gebyret omfatter derved ikke fortrydelsesret. Beløbet dækker administration af venteliste, eventuel optagelsessamtale samt fremsendt dokumentation til den enkelte ansøger om opskrivning på skolens ansøger-/venteliste.
Ved udgangen af hvert skoleår modtager I en mail fra os og ønsket om fortsat at stå på ventelisten bekræftes. Der opkræves et årligt gebyr på 100,-.

Når man opskriver sit barn, skal man benytte sin NemID. Har man ikke NemID, skal man kontakte skolen på e-mail kontor@rssaarhus.dk eller telefon 86140900.

 

Såfremt man er forældre / myndighedsindehaver, men barnet ikke har bopæl på ens adresse, skal man kontakte skolen på e-mail eller telefon for opskrivning af barnet.

Når man har ansøgt om optagelse og indbetalt administrationsgebyret, modtager man en automatisk genereret mail fra Ventelisten som kvittering for opskrivning. Gennemgå venligst denne mail.

Der gives ved indmeldelse tilladelse til, at skolen må opbevare familiens personlige oplysninger i det tidsrum, eleven står på venteliste og går på skolen.

Tilmelding foregår her.