Informationsmøder, Åben Skole, besøgsdage og øvrige arrangementer

Informationsmøder

Hver måned holder vi informationsmøde for interesserede skolestartere, skoleskiftere, uddannelsesstartere og interesserede forældre. Under vores informationsmøder kan du blive klogere på både grundskolen, 10. klasse og vores godkendte ungdomsuddannelse Steiner HF. Informationsmødet er en god mulighed for at fornemme skolen, for at få et indblik i Steinerpædagogikken og vores praksisfaglige tilgang og for at stille alle de vigtige spørgsmål som opstår under et skolevalg. Slutteligt vil vi tage jer med på en rundvisning, hvor et hold rundvises i grundskolen på Strandvejen 102 (bh.kl. – 8. kl.) og et hold rundvises i overskolen på Strandvejen 90 (9. kl., 10. kl. og Steiner HF).

Informationsmøderne ligger altid i tidsrummet kl. 15.00 – 16.30. Se de specifikke datoer nederst på siden.

Åben Skole 2024

Åben Skole finder hvert år sted den første torsdag i november, således den 7. november 2024. Nærmere info følger.

Julebasar 2024

Julebasaren falder i år lørdag den 30. november og søndag den 1. december. Nærmere info følger snarest.

Tilmelding

Nedenfor kan du se datoer for de kommende arrangementer og tilmelde dig i formularfeltet. Bemærk at den standardiserede tilmeldingsformular sommetider ikke passer helt til givne arrangement. I det tilfælde udfylder i blot felterne på bedste vis.

• Tilmeld dig et af vores kommende arrangementer herunder

• Vælg ønsket dato
  • DD skråstreg MM skråstreg ÅÅÅÅ
  • Ved skoleskifte vælges nuværende klassetrin. Ved kommende årgange vælges 0. klasse
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.