Venteliste

Ved ansøgning om optagelse på Rudolf Steiner-Skolen i Aarhus betales et ansøgningsgebyr på 200,-

Ansøgningsgebyret betales af forældre, som ønsker deres barn/børn indskrevet på skolen.

Ansøgningsgebyret, som udgør DKK 200,-, tilbagebetales ikke, og gebyret omfatter derved ikke fortrydelsesret. Beløbet dækker administration af venteliste, eventuel optagelsessamtale samt fremsendt dokumentation til den enkelte ansøger om opskrivning på skolens ansøger-/venteliste.
Ved udgangen af hvert skoleår modtager I en mail fra os og ønsket om fortsat at stå på ventelisten bekræftes. Der opkræves et årligt gebyr på 200,-.

Når man opskriver sit barn, skal man benytte sit NemID/MitID. Har man ikke NemID/MitID, skal man kontakte skolen på e-mail kontor@rssaarhus.dk eller telefon 86140900.

Det er kun forældre med samme bopælsadresse som barnet, der kan opskrive barnet på venteliste.

Når man har ansøgt om optagelse og indbetalt administrationsgebyret, modtager man en automatisk genereret mail fra Ventelisten som kvittering for opskrivning. Gennemgå venligst denne mail.

Der gives ved indmeldelse tilladelse til, at skolen må opbevare familiens personlige oplysninger i det tidsrum, eleven står på venteliste og går på skolen. Læs mere om vores persondata- & privatlivspolitik her.

Tilmelding foregår her