Virtuelt Åbent Hus

Kom med indenfor

Fysik Åben Skole i januar

Hvert år i januar holder vi Åben Skole. Det er en særlig mulighed for at opleve vores skole på nært hold, sådan en næsten helt almindelig skoledag.

Fra kl. 8.00-15.00 kan du opleve undervisningen i de forskellige klasser, være med til morgensang i salen, se elevudstillinger, møde elever og lærere, og selv prøve kræfter med et udvalg af de kreative fag.

Om aftenen fra kl. 18-21 vil der være informationsmøde om vores karakter- og eksamensfrie ungdomsuddannelse Steiner HF.

Læs mere om Åben Skole her.

Virtuel Åben Skole

Er du forhindret i at deltage i vores fysiske Åben Skole, kan du kigge med i videoen her (Virtuelt Åben Skole), hvor nogle af skolens elever interviewer undervisere og snakker om fagene og læringstilgangen på Steiner HF.

Informationsmøde hver måned

Er du interesseret i at høre mere om hverdagen og værdierne på Steiner HF, er der også mulighed for deltagelse i et af vores månedlige informationsmøder.

Tilmelding til informationsmøde her

Se videoerne om de enkelte emner her

Samfund og fag på tværs – eksempel på hvordan tværfagligheden fungerer i praksis, når håndværks- og kreative fag blandes med boglige fag.

Naturvidenskabelig fag – Få indblik i hvordan undervisningen i fx naturfag på en Steiner HF adskiller sig fra andre gymnasiale skolen.

Kunst & Håndværksfag – Eksempel på hvordan fag, du ikke finder på mange andre gymnasiale uddannelser, tager sig ud. Videoen er optaget på Steiner HF i Aarhus.

Musik på skemaet – Hvordan er det at gå på en uddannelse, hvor musik fylder så meget?

Med Steiner HF i rygsækken – Hør fra elever der er på vej videre fra Steiner HF.

Virtuel rundvisning – Kom med på tur i vores smukke omgivelser sammen med to nuværende elever, Tara og Alba Luna. Rigtig god fornøjelse.